Aprašymas
Kūrybinės dirbtuvės skirtos žurnalistų, komunikacijos specialistų bendruomenėms, norinčioms išplėsti žinias apie turinio kūrimą, pritaikymą skirtingoms situacijoms, naudojant technologinius sprendimus ir dirbtinio intelekto įrankius.
Dirbtuvių siekiami rezultatai
– Supratimas apie socialinių tinklų rinkos tendencijas ir auditorijos poreikius;
– Gebėjimas kurti įtraukų ir estetiškai patrauklų turinį portaluose ir radijo eteriuose;
– Praktinių įgūdžių taikymas naudojant DI įrankius turinio kūrimo procese.
Trukmė
Dirbtuvės vyks 2025 m. gegužės 20 d., 18.30 val., nuotoliniu būdu (naudojama Zoom platforma).
Kūrybinis procesas bus įrašinėjamas, išduodami elektroniniai pažymėjimai.
SEMINARO TURINYS
1. Socialinių tinklų turinys ir strategijos
– Socialinių tinklų platformų analizė (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube);
– Tikslinės auditorijos identifikavimas ir poreikių analizė;
– Turinys, pritaikytas skirtingiems vartotojų segmentams;
2. Dirbtinio intelekto įrankių naudojimas
– DI programų ir platformų apžvalga (pvz., vaizdo redagavimo DI, automatinio teksto generavimo įrankiai);
– Kaip DI padeda optimizuoti turinio kokybę ir našumą;
– Praktiniai pavyzdžiai: automatinio efektų pridėjimas, teksto generavimas socialinių tinklų įrašams;
3. Ateities tendencijos ir nauji iššūkiai
– Ką ateityje galėsime pasiekti su DI pramogų industrijoje?
– Galimos naujos technologijos ir jų poveikis kūrybai ir vartotojų elgsenai.